Reklamationer og returvarer

  • Sådan gør du

    Reklamationer

    Hvis du har produkter, som du ønsker at returnere til Danfoss, skal dette ske til denne adresse:

    Danfoss A/S
    HE Service Center
    Jens Juuls Vej 9
    DK-8260 Viby J


    Det er i denne forbindelse vigtigt, at varen er mærket med de rigtige oplysninger, så vi kan yde dig den hurtigste ekspeditionstid og den mest professionelle behandling af sagen. 


    Oplys altid dette:

    • Kunde-nr.
    • Kundeadresse
    • Kontaktperson
    • Fax eller e-mail

    I forbindelse med reklamationsbehandling er det meget vigtigt for os at få så mange oplysninger omkring fejlen, anlæggets opbygning og dine observationer som muligt. På den måde kan vi give dig et svar på fejlårsagen og således evt. forhindre, at problemet gentager sig.

     

    Returvarer

    Hvis du har produkter, som du ønsker at returnere til Danfoss, skal du kontakte os på tlf. 8948 9144.

    Der skal altid oprettes et returnummer, inden der bliver sendt varer retur.

    Returvarerne skal sendes til en adresse, der bliver oplyst over tlf eller mail.

    Det er i denne forbindelse vigtigt, at varen er mærket med de rigtige oplysninger, så vi kan yde dig den hurtigste ekspeditionstid og den mest professionelle behandling af sagen.


    Returforsendelse af nye ubrugte varer i original indpakning:

    • Kunde-nr.
    • Kundeadresse
    • Kontaktperson
    • Fax eller e-mail
    • Danfoss returnummer (rekvireres på tlf. 8948 9144)

    Når vi har modtaget og kontrolleret, at varen er ok, vil du modtage en kreditnota på varen fratrukket et returfradrag på 20% af varens pris, dog mindst kr. 200,00.

    Produkter faktureret under kr. 300,00 netto tages ikke retur.

     

     

Vær social Deltag aktivt

Vil du lære os at kende?

Lær os at kende, og deltag i samtalen